mochamanda

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Malin - 24 november 2012 11:41

Varför ta det lugnt en lördag förmiddag? När Andreas skulle träna tänkte jag att resten av familjen skulle göra det samma. Så med Lovis i bärselen och Isac i handen klev vi in på KMTI för att gå på Spöket Laban-gympan.

Isac var väl till en början mer intresserad av lampknappar, speglar och dörrar än dans och lek i ring. Men när det väl var dags för hinderbana kom han igång. Dock kanske han inte följde banan och inte heller förstod han det här med att vänta på sin tur alla gånger. Med Lovis i bärselen är det inte bara att lyfta Isac hur som helst, så jag fick göra mitt bästa för att justera och tillrättavisa honom. Men jag erkänner att jag blundade ett par gånger med överseende blickar från andra föräldrar. Tack!

Men i det stora hela gick det bra och Isac tyckte det var roligt. Dock skulle det vara smidigare att inte ha Lovis i sele, men idag hade jag ingen som kunde följa med och då kämpar jag hellre lite extra än stannar hemma. Det mesta löser sig bara man vill.

Nu? Lunch och sedan storstädning. Trevlig lördag till er!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards