mochamanda

Alla inlägg under september 2015

Av Malin - 16 september 2015 23:33

Ja, jag borde verkligen sova nu. Men jag måste först dokumentera denna dag. Vi har nämligen lämnat in slutbeställningen för huset! Japp, ni hörde rätt. Äntligen! Nu inväntar vi tidsplan och grundritning. Det känns fortfarande rätt overkligt att det hus som vi suttit och ritat på om kvällarna och vridit och vänt på in i det oändliga faktiskt ska byggas på riktigt. Och att vi sen ska bo där! Nog längtar vi lite.

Nej, nu ska jag logga ut mig själv och få några timmars sömn. Det är full fart som gäller inför helgens event parallellt med jobb och barn. Sömnen är aningen underprioriterad för tillfället. Men det mesta börjar falla på plats och det kommer bli en rolig och trevlig helg. Jag hoppas vi ses där! Loppis, fika och insamling. Nu kör vi Karlstad!

Av Malin - 10 september 2015 22:07

Det är en intensiv vecka som jag lägger bakom mig. Och jag är så trött! Tidiga mornar, sena kvällar och mycket huvudbry. Men det är en häftig och lärorik resa, med många spännande möten och nya erfarenheter. Och det viktigaste av allt, det är för en god sak. För att göra en lång historia kort, om någon nu skulle ha missat det, så har jag och Anna startat en insamling till flyktingarna från Syrien. Förutsättningarna har ändrats längs vägen och det har varit en riktig berg- och dalbana. Men nu känns det som att vi är på rätt väg. Tillsammans gör vi skillnad!


Jag ska med andra ord inte bli långvarig här ikväll, men jag rensar som hastigast bland bilderna på minneskortet som är fullt och hittade några gobitar från ett par veckor sen när vi hade kusin E och J hos oss över helgen.


Det här gänget alltså. De är så härliga.


         


Trevlig helg till er!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards