mochamanda

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2017

Trädgårdsupdate

Av Malin - 18 oktober 2017 22:02

Efter att ha gått in på min blogg här efter några månaders dvala inser jag att ni måste sitta där ute alldeles pirriga och fulla av förväntan över hur det egentligen gick med vår gräsmatta!? Jag ska inte låta er vänta längre.


Gräsmatta och trädäck klart före semestern var så himla skönt. Verkligen så himla skönt!


Nu finns det utrymme för en massa kusinbus...


...dans...


... och fotbollsspelande. Gissa om vi har njutit under sommaren!?

Mycket finns kvar att göra. Närmast ska vi byta ut vår blodbok som tyvärr inte klarade sig. Den var hängig redan när den kom och repade sig aldrig. En ny bok, dock grönbladig, ska vi få levererad hit i slutet av november då det tydligen ska vara som bäst att plantera ett bokträd.

Sedan ska vi inte prata om framsidan. Där har vi många timmar kvar. Men det får ta sin tid. Precis som beslutet av bänkskiva. För jag förstår att ni knappt har kunnat tänka på något annat hela sommaren. Vad blir det för bänkskiva egentligen!? Vet ni vad? Ni får helt enkelt vänta lite till!

Nattinatti mina vänner

 
 
Ingen bild

Marie kvarnbrink

19 oktober 2017 07:09

Trevligt att få följa hur det går för er. Ha det så gott och lycka till med trädet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 december 2017 12:44

  I Skutbergets milspår i becksvart mörker trevade vi fram tillsammans. Hand i hand. Och från och med då var det du och jag. Tio år senare händer det fortfarande att vi famlar i blindo, men vi gör det alltid tillsammans.   Tre månader efter vå...

Av Malin - 18 oktober 2017 21:08

För dryga veckan sen fyllde Isac sju år. Det är svårt att inte dra till med klyschan om hur fort tiden går! SJU år!Han är tydligen stor nu och använder sig av uttryck som typ, liksom, asbra och coolt. Men den mjuka, omtänksamma killen finns kvar där ...

Av Malin - 19 juli 2017 23:59

    Idag har vi haft en lycklig tjej som strålat ikapp med solen. Hon var så glad över att det var hennes födelsedag. Vi har firat med sång, frukost på sängen, strandhäng och glasstårta.   Molly är vår lilla pratkvarn. Hon är väldigt ve...

Av Malin - 23 maj 2017 23:00

Det går framåt i trädgården och trädäck och gräsmatta känns inte alltför långt borta. Om jag får drömma lite, vilket jag gärna gör, så har vi både trädäck och gräsmatta inom två veckor. Men så vet jag också att saker sällan går som planerat. Som vi l...

Av Malin - 8 maj 2017 22:12

Jodå, den överbelamrade köksön stod kvar idag också. Så för att ge er en mer nyanserad bild av vår vardag än härliga, harmoniska utflykter så tog jag väl en bild.     Alltså. Varför hamnar allt, ALLT på köksön!? Och på diskbänken och golvet oc...

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards