mochamanda

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Malin - 21 november 2012 22:48

Det blir ytterligare ett inlägg från mobilen. Bra tidsfördriv när Lovis ska ammas till sömns... Annars har jag faktiskt haft igång datorn under dagen, men har använt den till att skriva ett personligt brev och fixa med en jobbansökan. Inte för att jag vill börja jobba än, men på sikt behöver jag ett jobb och det skadar inte att smygstarta sökandet. Det är till och med ganska skönt. Rätt så prestigelöst på något vis när jag liksom inte måste ha ett jobb. Så känns det än så länge i alla fall. Värre kommer det nog att kännas om jag sitter här om ett år utan att ha fått napp. Men så får vi väl hoppas att det inte blir.

I och med att inläggen fortsätter komma från mobilen så blir även kvaliten på bilderna därefter. Nåja, bättre lite suddigt än inget alls. Dagens bilder är på vår finaste Lovis även om det faktiskt är Isac som jag vill lyfta fram idag. Lilleman kissade på pottan idag! Japp, stolt mamma. Han satt en del på pottan innan Lovis kom, men då verkade han inte riktigt fatta grejen. Idag tog vi fram den efter badet och han sprang och hämtade sin buss som han alltid har när han sitter på pottan. Sedan satte han sig på pottan och efter ett tag sa han "Isa kissa" och så gjorde han det. Bara att ta bort blöjan nu då!? ;)

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards