mochamanda

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Malin - 8 november 2012 23:38

En suddig bild på prinsessan som ligger bredvid mig. Vi ska alldeles snart sova. Hoppas jag. Lovis har sovit sig genom eftermiddag och kväll som bestått av besök av härliga vänner. Ett av paren har en treåring och fick sitt andra barn för snart två månader sedan och det andra paret har en tjej, halvåret yngre än Isac och väntar sitt andra barn om ca fem veckor. Vilket gäng det ska bli av våra godingar. Så himla roligt!

I mars nästa år ska vi åka till Idre tillsammans. Helt galet att vi då kommer ha sex barn med oss. Det är inte mer än fyra år sen som det var helt barnfritt på våra resor tillsammans. Tänk hur livet kan ändras. Snart klarar vi oss inte på en fjällstuga längre!

Fick för övrigt reda på att Robbie Williams var med på Skavlan förra fredagen. Hur kunde jag missa det!? Har en enorm lust att titta nu, men då klockan är halvtolv gör jag bäst i att spara det. På lördag efter att jag har avnjutit hotellfrukosten ska jag krypa ner i sängen igen, under det vita fluffiga täcket och titta på avsnittet på Ipaden. Hela Sverige bakar från ikväll ska jag också se. Oh, du ljuva lördag förmiddag. Jag längtar!

Kram och godnatt

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards