mochamanda

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Malin - 6 november 2012 23:27

Bild på en trött mamma med sina små älsklingar.

Ja, stanna gärna tiden. Men kanske inte just ikväll. Det får bli dagens sammanfattning. Släppte iväg Andreas på träning plus föreläsning under kvällen. Tajmade det med en av mina tröttis-kvällar... Fast det gick väl egentligen ingen större nöd på oss. Andreas hade förberett middagen väl, så det var mest till att färdigställa den. Dock fick det ske i egen takt mellan blöjbyten, torkning och klädbyte efter bebisspya, amning och underhållning av två små. Sen skulle det ätas. När Isac ilsket sköt bort tallriken då maten väl serverades förstod jag att middagen inte skulle bli den mest harmoniska. Slängde i mig maten medan Isac mest drack vatten och Lovis gnällde. Fick sedan båda barnen i knät varifrån jag försökte mata Isac med samma arm som jag försökte balansera upp honom med. En sked gick ner sedan var det stopp. Inte så mycket att bråka om en kväll som denna. Efter ett gemensamt städryck myste vi i soffan som ni ser på bild.

Nu är jag sådär tappa-mobilen-när-jag-skriver-trött så därför sätter jag punkt här och nu.

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards