mochamanda

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av Malin - 27 oktober 2010 17:44

I natt skämde Isac bort oss riktigt ordentligt. Han sov sex timmar i sträck, i sin egen säng dessutom! Det är nästan så att man blir orolig för att han sover för länge i stället...


Idag fick jag och Isac besök av två kompisar till mig. Isac blev bortskämd med fina kläder och jag med gott fika. Mums!! Därefter bar det av mot bebisträff! Sex av sju mammor från vår föräldragrupp träffades med våra små godingar. Det var små bebisar överallt i Ulrikas vardagsrum! Med ett spann på tre månader så var Isac minstingen. Men så fort dem växer! Och så söta alla var! 


Populärast bland småbarnsföräldrar just nu:


Ikeas småhanddukar! 30x30cm


Det är tydligen inte bara i vårt hus som dessa ligger i soffa, säng, golv, skötbord m.m. Oumbärliga helt enkelt!


I morgon står universitetet på schemat. Dags för Isac att möta mina klasskompisar! Nog vågar vi oss på att ta bussen dit ut oxå. Då slipper vi dessutom krångla med barnvagnen i bilen! :)


Nu vankas det Vänner på TV:n så jag och Isac ska lägga oss raklånga i soffan och vila! Ha det gott!


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards