mochamanda

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Malin - 3 oktober 2010 20:47

Sitter just nu och googlar på killnamn. Vi har ett par stycken som vi tyckt om ganska länge, men känner att det är dags för att kolla en gång till. Var ett tag sen som vi scannade marknaden och det kan ju ha hänt en del sen sist. I alla fall i vår smak och tycke. :) Just nu har jag en Knodd som bökar runt i magen. Jag tror att han börjar tycka att det är lite trångt nu.


Känns fortfarande rätt så långt borta att han faktiskt ska ut vilken dag som helst. Kanske redan i natt! Vem vet!?


Jag har börjat förstå att jag har ganska så mycket tur. Jag mår uppenbarligen väldigt bra för att vara så här gravid och folk tycker att jag ser pigg och fräsch ut. Jag ser tydligen inte så stor ut heller, vilket jag tycker låter lite roligt i och med att jag har gått upp drygt 20 kg och därmed passerat 90(!)kg. Såg på bilderna vi tog hos fotografen att min rumpa har fått ta på sig några av dessa kilon. :) Jaja, det är så det är och det är inget jag är nojjig över. Får väl åka extra mycket skridskor sen när jag väl kan komma igång och träna igen. :)


Någon som har lite roliga och inte alltför vanliga killnamn så tas tips tacksamt emot! 

Av Malin - 3 oktober 2010 16:38


Det är inte lätt att göra golvet rättvisa med bild. Men vi är i alla fall jättenöjda!


Igår var åter en dag med beslut som skulle fattas. Den här gången var fog det som stod högst på listan. Vi kunde ganska lätt enas om fog till golvet, men till det vita kaklet var det tuffare. Jag vill helst ha en så ljus fog som möjligt till det vita, men en kritvit fog är sällan praktiskt... Det har vi lärt oss av badrummet häruppe. Men jag vill ännu mindre ha en för mörk fog då jag tycker att det blir så rutigt och jag får känslan av ett offentligt badrum.


Efter lite diskussion fram och tillbaka blev lösningen en gråvit fog till väggen med toalett och handfat, men en lite mörkare fog till duschutrymmet som är lite mera utsatt för vatten och smuts.



  

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards