mochamanda

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Malin - 11 december 2011 21:25

Det närmar sig slutet av min födelsedag och jag har nyss tagit omtag av tårtan.


 

Improviserade hej vilt. Vanliga ljusa tårtbottnar. Första lagret bestod av en vit choklad- och passionsfruktsmousse och i det andra lagret blandade jag grädde med kesella med hallonsmak. På har jag sedan spritsat en grymt god, men hyfsat mäktig chokladfrosting och dekorerat med hallon. Vart inte så tokigt.

 

Idag blev det favorit i repris från förra helgen då mina syskon återigen fick fira mig, fast på rätt dag! Mysigt att ha dem här! Även om inte alla kunde just idag.

 

TV: Isac visar morbror M hur man drar bort knapplåset på Iphonen. TH: Världens sötaste Isac.

 

Den bästa delen av den här helgen var annars i fredags då jag kom hem och möttes av följande:


 

Min älskade hade satt upp snören kors och tvärs över hela lägenheten med små meddelanden här och var. Dokumenterade jakten med min iphone.

 

 

Såsmånigom kom jag fram till ett paket under granen i uterummet. Där i fanns ett pussel.

 

 

På baksidan av pusslet fanns en skattkarta!

 

 

Med pannlampa, hörselkåpor och stövlar (enligt anvisningar) så gick jag på jakt efter paket. Riktigt snygg!

 

 

När paketen var hittade i grillen, under verandan och i bilen fick jag följa ett nytt snöre tills jag hittade mina killar i relaxen med varmt bad, frukt och choklad. Myyyyys.

 

Tack min käraste! Det var en alldeles underbar överraskning! <3 Älskar dig!


Tack för alla grattis via telefon, sms och facebook!

Jag har haft en toppendag!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards