mochamanda

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Malin - 4 december 2011 22:39

Kan inte förstå att det är måndag igen. Men med tanke på hur fort dagarna går så är det snart fredag igen! Idag har jag haft en tjuvstart av mitt födelsedagsfirande. Det är egentligen en hel vecka kvar. Men mina kära föräldrar åker till Egypten om några dagar och kommer hem först på julafton. Avundsjuk? Inte ett dugg... Inte alls... Knak, som näsan växer!


Fick presenter som kommer komma väl till användning i mitt kök!! Tusen tack!


Lånade ut min kamera till min systerdotter som tog flera fina kort, här kommer två av dem.


Jag och Andreas

 

Tårta á la Enarsson. Där ser du vad missade lillebror. Två rullar choklad och en hel stor neverstoppåse lyckade vi dekorera tårtan med. Men hoppas tentan går bra i morgon!

 

Lite mys från lördagskvällen framför Så mycket bättre. Jag och Andreas bakade lussekatter samma förmiddag. De blev faktsikt riktigt goda. Vi använde kesella vilket gjorde dem extra saftiga.


Nu ska jag se slutet av Beck och läsa på lite om tomatodling. Hur många kg växter och tomater tror ni det finns i ett växthus per kvadratmeter? Ja, det är vad jag undrar ikväll.


Ha en bra vecka!  

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards