mochamanda

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

Sommarlov?

Av Malin - 29 juli 2010 12:52

Verkar som om min blogg tagit sommarlov! :)

De senaste veckorna har renoveringen stått lite stilla efter att ha varit så intensiv. Nu är vi igång lite smått igen och har gett oss på lite grundjobb. Bort med tapeter, färg på väggar, knacka fram lite murstock med mera med mera. Näst på schemat är att börja knacka för elen. Detta låter kanske inte som så mycket, men det är ändå lite pyssel som tar sin lilla tid...


I våras insåg jag att jag ville ha en Iphone och var på vippen att köpa en när jag fick höra att en ny var på gång. Så jag höll ut och imorgon är det äntligen dags för release!! Dock är jag inte ensam om att sukta efter denna... Men får jag den inte i morgon så vet jag inte hur lång tid det tar innan det går att få tag på den igen då Apple helst pytsar ut sina mobiler i små doser... Och jag har väntat länge nog! Min gamla mobil har jag haft i fyra och ett halvt beundrandsvärda år. Jag ör värd en Iphone! Så vad gör man?

Köar utanför telia i natt såklart!!

Korsord, en bra bok, brassestol, filt och en rejäl picknickkorg. Och sist men inte minst en underbar sambo som sällskap så att jag kan springa till hans jobb när jag behöver en toa, vilket annars är mitt största bekymmer när en liten kille bökar runt i magen. Kan inte låta bli att tycka att det är lite spännande. Knäpp? Ja, men det får man vara ibland! :)


Bjuder på lite bilder!


  Ta det lugnt. Resten försvann efter fotograferandet, dock efter några små protester från hans sida. :)


Två goa vovvar och en Malin tar en paus.  



 
 
Malin A

Malin A

29 juli 2010 14:04

Jag orkade inte vänta på 4an så jag köpte mig en "gammal" i måndags. Efterom jag har hört att man skulle vänta lite med att köpa 4an för de hade problem med antennen.
Kram!

http://moline.blogg.se

 
Ingen bild

Bygg-Tobbe

31 juli 2010 16:50

Han skulle ha rakat skallen i stället...;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 5 december 2017 12:44

  I Skutbergets milspår i becksvart mörker trevade vi fram tillsammans. Hand i hand. Och från och med då var det du och jag. Tio år senare händer det fortfarande att vi famlar i blindo, men vi gör det alltid tillsammans.   Tre månader efter vå...

Av Malin - 18 oktober 2017 22:02

Efter att ha gått in på min blogg här efter några månaders dvala inser jag att ni måste sitta där ute alldeles pirriga och fulla av förväntan över hur det egentligen gick med vår gräsmatta!? Jag ska inte låta er vänta längre.   Grä...

Av Malin - 18 oktober 2017 21:08

För dryga veckan sen fyllde Isac sju år. Det är svårt att inte dra till med klyschan om hur fort tiden går! SJU år!Han är tydligen stor nu och använder sig av uttryck som typ, liksom, asbra och coolt. Men den mjuka, omtänksamma killen finns kvar där ...

Av Malin - 19 juli 2017 23:59

    Idag har vi haft en lycklig tjej som strålat ikapp med solen. Hon var så glad över att det var hennes födelsedag. Vi har firat med sång, frukost på sängen, strandhäng och glasstårta.   Molly är vår lilla pratkvarn. Hon är väldigt ve...

Av Malin - 23 maj 2017 23:00

Det går framåt i trädgården och trädäck och gräsmatta känns inte alltför långt borta. Om jag får drömma lite, vilket jag gärna gör, så har vi både trädäck och gräsmatta inom två veckor. Men så vet jag också att saker sällan går som planerat. Som vi l...

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards