mochamanda

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Malin - 26 april 2013 22:41

Eller snarare kanske rubriken skulle vara "Stort och gott". Idag var äntligen första löprundan utan onda fogar. Helt underbart. Idag kunde jag trycka på och få upp lite puls. Utan att få ont. Riktigt härligt!

Något annat som är stort är att Lovis för tillfället ligger i sin säng!! Sovandes! Halleluja. Det är knappt att jag törs andas. Föregående natt låg jag inklämd mellan båda mina barn då Isac kom in rätt tidigt och ville ligga nära, nära mamma. Lovis hade en snuttnatt och låg också kloss intill (som vanligt) för att kunna snutta och småäta så fort hon vaknade till, vilket hon gjorde rätt ofta. Inte en centimeter till övers hade jag. Jag låg där jag låg, på sidan. Därför njuter jag rejält när jag för tillfället har hela sängen för mig själv. Inte ens Andreas ligger bredvid mig. Han mekar cykel i garaget. "När ska jag annars få tid?" fick jag till svar när jag kommenterade dag och klockslag. Men som sagt. Just ikväll klagar jag inte.

Jag är förvånad över att jag hann skriva klart inlägget utan att hon har upptäckt att hon ligger för sig själv. I och med att jag inte tror att det dröjer alltför länge innan hon upptäcker detta ska jag därför avsluta här och passa på att njuta lite av utrymmet, dra upp täcket högt och ligga bekvämt! Fredagslyx för en småbarnsförälder!?

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards