mochamanda

Alla inlägg den 20 april 2015

Av Malin - 20 april 2015 21:41

Så har en ny vecka kickat igång. Och just måndagar innebär alla tre hemma hela dagen, vilket jag självklart inte har något emot. Men så mycket till vila har det därav inte blivit under dagen och febern har smugit sig på under eftermiddagen för femte dagen i rad. Inte hög, men tillräckligt för att jag inte ska kunna vara så värst mycket till hjälp här hemma. Är med andra ord rätt sliten och rasar därför i säng tidigt ikväll. Eller ja, tidigt för att vara mig i alla fall.

Imorgon ska vi rita upp kök! Standardutbudet hos Trivselhus är Ballingslöv, vilket vi mycket väl kan tänka oss. Vi kommer inom kort att boka in en tid för uppritning i Stockholm. Men vi kollar samtidigt av en annan tillverkare för att se vilket pris vi får där och det är dit vi ska imorgon. Häftigt att få börja med den biten. Äntligen får huset börja växa fram på riktigt. I huvudet i alla fall!

Nej, nu ska jag sova mig ur den här bubblan som har fångat mitt huvud. Känner mig liksom lite avtrubbad från omvärlden. Lite som att någon har använt mitt huvud som en boxningssäck. Men imorgon vänder det. Det har jag bestämt!

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards