mochamanda

Alla inlägg den 8 mars 2015

Av Malin - 8 mars 2015 01:39

Då slår vi väl rekord i natt. Husprat och ritande till 01:15. Annars har väl klockan "bara" landat på 00:30 de två senaste kvällarna innan. Vilken berg- och dalbana det är. Husritandet. När vi tror att vi har en bra idé så kommer vi snart därpå något som gör att det inte fungerar. Balkongräcken som är i vägen, till exempel. Men efter mycket grubblande ikväll tror vi att vi har en lösning på fönstersättningen (igen, för kanske tredje eller fjärde gången). Snälla, låt oss inte hitta något som hindrar detta nu. Stuvat om lite i köket. Bytt plats på ett par grejer i badrummet. Små detaljer som får en stor betydelse.

Vi är nära. Jag längtar tills vi trycker på startknappen och sätter igång processen. Det ska bli så roligt!

Nu ska jag sova. Jag hoppas så på att Molly inte tänker vara klarvaken i en halvtimme eller missnöjd i tjugo minuter mitt i natten. Jag hoppas att jag slipper vakna av att Isac vrider sig och behöver upp och kissa, eller än värre; vakna av att det blir blött. Det har helt enkelt varit lite för mycket av ovanstående senaste nätterna och de i kombination med vår oförmåga att lägga oss i tid... Zzzzzz... Ja, ni fattar.

Och från det ena till det andra, innan jag avslutar passar jag på att lägga upp lite bilder från lekparken häromdagen.

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards