mochamanda

Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Malin - 13 januari 2015 00:42

Och så väntar jag återigen på att John Blund ska bjuda ut Molly på en date. Att det är drygt sex timmar sedan hon sov senast verkar inte bekomma henne det minsta. Hon passar på att vara vaken när syskonen sover. Egentid med mamma och pappa liksom.

Jag skulle dock inte ha något emot att sova nu. Har tillbringat hela dagen med mina tre små tussar och har ändå på något vis hunnit med att packa upp/ packa om åtta kartonger och flyttat runt på blommor, fått upp tavlor och lite andra prylar. Nu börjar vi komma i ordning på riktigt.

Ett pass på Tingvalla har det också blivit. Och i ett försök att häva dessa sena kvällar fick Molly hänga hemma med pappa som samtidigt skulle lägga de två stora. Annars brukar jag ta med henne så att Isac och Lovis får lite lugn och ro när de ska lägga sig. Men i och med att hon somnar i vagnen under träningarna så bestämde vi att hon skulle få vara kvar och vaken hemma. Tack älskling.

Nä nu har lilla mini somnat och jag har tappat telefonen på mig själv tre gånger -tydligt trötthetstecken.

Nattinatti från mig och detta härliga gäng.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards