mochamanda

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av Malin - 16 juli 2014 23:16

Något som jag älskar och värdesätter högt är min stora familj. Ikväll tog vi oss bort till mina föräldrar för ett kvällsdopp. Lillebror är hemma på semester, storebror kom förbi för att lämna grejer och när syrran som ringde till mamma hörde att vi alla var där och att jag dessutom hade med mig en stubbe (rulltårta med grädde och färska bär) så tog det inte lång stund innan även hon med familj var på plats. Fyra av fem syskon samlade så där snabbt är underbart. Helt plötsligt sitter vi alla där och fikar och skrattar åt lillebror som under föregående natt hade kastat såväl kudde som täcke mot en inbillad inbrottstjuv(?).

Mamma och pappas lugna kväll var ett minne blott och deras baksida fylldes snabbt av såväl barn som barnbarn. Men det tror jag nog att de tyckte om! <3

Plus fem idag och Andreas håller i skrivande stund på att massera mig, eller snarare trycka på vissa punkter som ska kunna trigga igång en förlossning. Så imorgon är Kompis här. Just saying. ;)

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards