mochamanda

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Malin - 4 september 2013 21:46

Ett kort hej innan en trött mamma hoppar i säng. 05.45 ringer klockan om mornarna. Försöker jobba 7-16 så att jag hinner träffa mina små så mycket som möjligt och då får jag kliva upp i tid.


Mina små ja, de växer så det knakar på alla sätt och vis. Jag tycker att det har hänt så mycket med Isac de senaste veckorna efter att han har börjat på "stora" avdelningen på förskolan. Det har hänt så mycket med hans prat. Det är så underbart att höra honom babbla och fråga om saker.


Lovis har fått två nya tänder som har tittat ut det senaste dygnet. Hon har två nere sen tidigare och så nu har hon alltså även två där uppe. Hon har sovit lite mer oroligt de senaste nätterna, vilket då kan ha fått sin förklaring. Eller ja, vi har fått lägga henne mellan oss ett par nätter då hon inte har velat somna om i sin säng och väl på plats hos oss har hon sovit gott så vi ska inte klaga.


Lovis har förövrigt en favvoleksak här i hemmet. 

Det är som min farmor sa efter att ha sett klippet- "Man vill ju bara krama henne!"


Nattinatti från mig
 

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards