mochamanda

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Malin - 14 april 2013 21:35

Så nära, men ändå så långt borta. Datorn är en benlängd ifrån mig, påslagen dessutom. Jag hade gärna haft den i knät och lagt in lite bilder från igår. Men mitt knä är inte helt oväntat upptaget. Dock har de två senaste dagarna varit liiite mindre klängiga. Ett ministeg framåt.

Imorgon tänker jag vara nojjig och låta Isac vara hemma med mig och Lovis. Magsjukan började gå på föris i slutet av förra veckan. Och med dop och tillresande släkt till helgen så har jag ingen lust att chansa. Om det inte har dykt upp några nya fall nu under måndag och tisdag kanske jag törs släppa iväg honom på onsdag. Vi får se.

Nej, jag tror att vi ska förflytta oss till sängen. Läsa på lite om mat och bebisar. Lovis är väldigt intresserad av det vi äter och det känns som att det börjar bli läge för smakportioner. Hon har smakat gröt några gånger och äter riktigt duktigt. Gapar och sväljer och ser nöjd ut.

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards