mochamanda

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Malin - 3 april 2013 22:18

Sen när blev jag flygrädd? Jag var nojjig på vägen hit och är än värre nu när jag ska flyga hem om ett dygn. På något vis känns det värre när jag är utan Andreas. När hela familjen liksom inte är samlad. Får tänka mig tillbaka till Asien där det kändes betydligt tryggare att flyga än att åka på vägarna.

Jaja, reser jag ensam med två barn så har jag knappast så mycket tid över till att oroa mig. Minstingen kräver full uppmärksamhet. Hon är inte lättroad just nu den lilla damen. Att bli buren eller hänga vid bröstet är vad som gäller. Hoppas det sistnämnda duger under flygningen imorgon.

Annars känns hemresan som "a piece of cake" jämfört med resan ner. En dryg mil till flygplatsen. Hjälp ända fram till säkerhetskontrollen och sedan upphämtad av vår älskade och saknade sambo/pappa på flygplatsen i Norge (Rygge Moss). Det blir skillnad, även om hitresan flöt på oväntat smidigt, alla turer till trots.

Nej, nu ska jag sova. Imorgon är det mestadels packning som gäller. Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards