mochamanda

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Malin - 26 februari 2013 10:10

Slappar i soffan framför en film med mina små. Det får bli en lång utevistelse efter lunch när temperaturen har stigit.

Jag har haft ytterligare en natt med täta amningar. Det går max två och en halv timme mellan amningarna och ibland är det inte ens en timme. Isac har kommit in två nätter i rad och lagt sig på tvären, varför jag i natt dessutom vaknade ett par gånger av sparkar i huvudet. Med det sagt är det kanske inte helt oväntat att med jag sitter och gäspar här i soffan.

Jag hade inte tänkt ha så bråttom med smakportioner, men med tanke på hur nätterna ser ut kommer nog Lovis få börja smaka lite gröt snart. Jag tycker att jag känner igen frustrationen som Isac hade vid amningarna när han inte fick tillräckligt, även om det inte är i samma grad. Än. Jag ammar därför ofta och hoppas att produktionen ökar. Men att komplettera med gröt och andra smakisar känns ändå som en god idé. Det tar ju ett tag innan det blir portioner. Jaja, vi får se. Det kan ju också vara någon av alla dessa faser.

Så, det var några av mina funderingar.
Ha nu en fin dag!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards