mochamanda

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Malin - 17 februari 2013 22:16

Amma, amma, amma. Ikväll har det varit mycket av den varan. Hoppas hon kommer till ro nu när vi har lagt oss i sängen och att hon sedan sover lääänge. Jag ligger ett antal timmar back efter föregående natt, är trött efter matchen och har en förkylning som säger hej. Kanske är det något sådant Lovis också känner av. Hon har inte riktigt varit tillfreds under kvällen.

Matchen då. Jo, vi tar ledningen efter en dryg minut, men spelar sedan tyvärr allt sämre för var minut som går. En bit in i andra ligger vi under med 2-5. Efter en time out och nya offensiva direktiv hittar vi energi och vänder matchen till 7-5. Riktigt skönt. Men varför vi väntar 60 minuter med att tända till begriper jag inte.

Personligen har jag svårt att hitta ur bekvämlighetszonen. Det känns som att jag ger upp på förhand och skyller på att jag är otränad och saknar explosivitet. Det gör jag förvisso, men det går fortfarande att ta i. Det handlar om inställning. Matchen förra helgen hittade jag rätt under några minuter. Matchen idag kändes sista halvtimmen bra, men det var samtidigt som hela laget höjde sig så det hjälpte förstås till.

Hur som helst känns det allt bättre och allt roligare. Därför känns det lite tråkigt att det nu bara är en match kvar. Ett par matcher till hade inte gjort nåt!

Nej, nu ska jag ta en efterlängtad dejt med John Blund. Ska bara googla lite på lekstugor först.

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards