mochamanda

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Malin - 16 januari 2013 00:05

Ammar Lovis och lyssnar på Petra Marklunds "Händerna mot himlen" som är min nya favorit och som därför spelas om och om igen. Jag "spelar sönder" den som min syster A skulle ha sagt. Förstörde uppenbarligen ett antal låtar när vi var yngre genom att låta dem gå på repeat dagarna i ända. Jag tror nästan att hon fortfarande är lite bitter över det. Samtidigt förundras hon över hur jag kan komma ihåg alla låttexter!?

Nåväl. Idag har varit en riktigt bra dag. Jag och mina små slappade järnet fram till efter lunch då vi tog oss ut och till lekparken, där jag förövrigt gjorde premiär för första utomhusamningen. Tror nog att jag lyckades hålla kylan borta. Inga tecken på mjölkstockning än i alla fall. På eftermiddagen fick vi sällskap av M och Isacs dagiskompis L. De små lekte på bra och vi kunde prata på om allt och ingenting. Kvällen avslutades med ett längre samtal till min bästaste E i Göteborg och det är med gott humör jag snart ska somna för kvällen. Tänk att vänner och lite prat kan göra så gott.

Kram och godnatt

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards