mochamanda

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Malin - 10 januari 2013 22:54

Efter två bandyträningar, ett lättare konditionspass, ett styrkepass och ett gäng med långpromenader på fyra dagar börjar min otränade kropp bli aningens trött. Det här med lagom ambitionsnivå!? Mina stackars ryggmuskler är helt slutkörda. Det sliter att åka skridskor när bålstyrkan inte riktigt är där den ska. Många plankor och ryggövningar lär det bli framöver kan jag lova! Men det är skönt att vara igång. Jag behöver det och det ger mig energi. Att det dessutom kan hjälpa mig att bli av med några graviditetskilon gör ju inte saken sämre. Har väl sisådär fem-sex kilo kvar att plocka. Kilon som verkar ha satt sig på en plufsig mage. Men något som känns skönt är att jag väger sju kilo mindre nu än vad jag vägde efter Isac vid den här tiden. Det känns ändå rätt gött.
Lite roligare att fastna på 73 än 80.

Annars har jag tillbringat förmiddagen på stan idag. Var i akut behov av en sporttop som liksom passar nu när brösten är lite större än annars. Mina gamla höll på att kväva mig. Kriterierna var en bra sporttop som passar och är på rea. Och jag lyckades. Även om det fick bli en rosa! Inte nog med det så köpte jag mig dessutom en rosa tröja på hm också. Kan inte minnas när jag köpte rosa plagg till mig själv senast och så går jag och köper två på en och samma dag. Överraskade både mig själv och Andreas och säkert fler i min omgivning. Spännande news va!?

Nåja, nu ska jag klura på om och i så fall vad jag ska baka till Andreas kollegor i morgon.

Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards