mochamanda

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Malin - 6 september 2012 21:08

Idag när jag skulle laga en av rätterna från Linas matkasse så upptäckte jag att zucchinin som följde med var dålig. Halva delen var alldeles svampig. Men vad gjorde det när jag hade en zucchini som var alldeles redo att skördas i lannet!?



 


Annars har dagen återigen bjudit på ett badhusbesök efterföljt av en sväng på stan. Badet var även denna gång mycket uppskattat av Isac. Men att tro att han skulle somna snabbt efter lunch var rent önsketänkande. En trekvart knallade vi runt på Råtorp med Daisy som sällskap. Sen sov Isac gott i vagnen, Daisy/gammeltanten låg utslagen på golvet och mamman halvsov i soffan framför Vänner. Någon med lite energi över till mig? En timmes badande och sedan presentjakt på stan, mer behövs inte för att jag ska vara helt slut. Hoppas järntabletterna snart gör lite nytta!


Nåväl, kvällen avslutades mycket trevligt med ett kalas för Isacs kusin C som fyllt nio år. Stora tjejen nu!


Nattinatti mina vänner

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards