mochamanda

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Malin - 6 augusti 2012 22:54

Och så undrade jag varför Isac fick ett sånt raseriutbrott när han var så trött förra veckan, när jag alldeles nyss själv slängde tandkrämstuben i golvet för att jag inte fick fram någon tandkräm på två sekunder. Vad gäller mitt tålamod angående tandkrämstuber har ju diskuterats här på bloggen förut. Så jag öppnade ilsket en ny tandkrämstub. Andreas lär väl använda den gamla i minst två veckor till. Typ. Vad jag skulle komma fram till är att jag är väldigt trött då tandkrämstuben inte var det enda som for i backen. Så nu tar jag natten! Jag skulle tro att det är vad jag behöver.

Av Malin - 6 augusti 2012 09:43

Nu är lilleman lämnad på sin nya fina förskola. Han var blyg i en minut sen var han igång och lekte med tåget. Mamma brydde han sig inte om så jag kände mig ganska snart överflödig och kunde gå hem. Underbart. Han såg så glad ut när han gick omkring därinne!


Nu ska jag genast ta tag i lite exjobb! Hör och häpna. Var jag inte klar? Jo, men jag har lovat företaget att komplettera med en grej. Vi gjorde en mätning i våras som jag valde att inte ha med i rapporten på grund av så många osäkerheter kring mätningen. Dock är de intresserade av resultatet så jag ska försöka få till något vettigt och noggrannt beskriva mina antaganden.


Ja, där har ni mina timmar framöver!


Ha en bra dag!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards