mochamanda

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Malin - 12 juli 2012 22:30

Nu är det mindre än 15 veckor kvar till det är tänkt att krabaten ska titta ut. Veckorna går utan tvekan fort. Jag var in på Lindex en sväng idag och som vanligt tar jag en sväng förbi barnavdelningen. Men nu är det inte bara kläder till Isac jag tittar på! :)


Och hade jag vetat att det var en tjej i magen hade dessa plagg fått följa med hem.

     

Nu stod jag med dem i handen. Det är ju ändå 50/50. Chansen att det blir en flicka är ju ganska stor. Fast chansen att det blir en kille är ju precis lika stor. Duktigt nog hängde jag tillbaka plaggen. Resonemanget hade nog inte gått hem hos min sambo! :) Och oavsett vem det är som gömmer sig härinne så har vi det rätt förspänt med kläder då båda mina systrar fick barn i februari. Den ena en tjej och den andra en kille. Så det lär inte gå någon nöd på oss.


För övrigt verkar äntligen, äntligen en app vara nära för Bloggplatsen! Den har kommit till androider men inte till Iphone än. Inom några dagar säger dem. Vi får väl se. De har lovat en app sedan i oktober, så det är med stor försiktigthet jag hoppas. Men det skulle verkligen underlätta såhär i sommartider!


Nu ska jag ta hand om ett smutsigt kök!

Trevlig helg till er alla! 

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards