mochamanda

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Malin - 15 februari 2012 14:53

En riktigt fin dag är det här. Tyvärr blåser det en del, men vad gör det när man har ett uterum? Drygt 20 grader är det här inne. Ja, jag vet. Gissa hur varmt det kommer bli mot sommaren? Tur att alla väggar kan öppnas! Vi ser verkligen fram mot många härliga timmar här inne i år.


Och annars då? Jo, jag har en fundering. Har man sett för mycket på Vänner om ens son på snart ett och ett halvt klappar med på rätt ställe i vinjetten till serien? Det har hänt ett par gånger nu. Så söt.


Och lite mer kuriosa: Vaknar jag inte av Isac på natten så vaknar jag av Andreas. Idag slet han till sig min mobil, rev bort täcket och började lysa på lakanet för att jaga bort larverna. Nog är det inte bara jag här hemma som har massa konstiga drömmar.


Nej, nu kommer snart mina pojkar hem från dagis. Jag avvek lite tidgare idag för att hinna plugga lite. I morgon kommer Andreas vara med två timmar för att sedan låta Isac vara kvar själv resten av dagen. Spännande! Tror jag ska smita hem från universitet lite tidigare i morgon så jag kan vara med och hämta och höra hur det har gått.


Trevlig lillördag gott folk!


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards