mochamanda

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Malin - 30 september 2011 23:32

Seger med 8-5. Gött. Är nu sådär härligt trött som man är efter en match. Både fysiskt och psykiskt. Varvar ner i soffan framför några avsnitt vänner. Hade lite grann glömt bort hur trött man blir efter en match. Har kanske lite med att göra att jag inte är i mitt livs form. :) Men roligt var det! Riktigt kul.


Nej, nu ska jag lägga undan datorn och slappa lite till innan det blir sängen och uppstigning för att hinna med tåget till Götet!


Nattinatti mina vänner. Nattinatti.

Av Malin - 30 september 2011 15:42

För att spinna vidare på gårdagens tema så tror jag egentligen inte att det var/är en blåsa heller. Men vad det då är jag ser på bilden har jag ingen aning om. Kanske alltid har varit så!? Brukar väldigt sällan studera den delen av kroppen särskilt noggrant! :)


Men huvudsaken är i alla fall att det är mycket bättre. Och jag känner mig inte sjuk! Och knät mår bra. Så nu blir det springa av i kväll i matchen mot mitt förra lag BKI Sunnanå!


Och när matchen är slut ska jag hem och sova för att i morgon bitti ta tåget till Göteborg för att hälsa på bästa E och J!!! Längtar!


Ha en riktigt trevlig helg allseammans och njut av värmen som gör ett sista(?) besök innan vintern!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards