mochamanda

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Malin - 26 september 2011 22:20

Idag är en riktig måndag. En dag som liksom inte riktigt faller på plats som den ska. Ni vet när man är lite nere utan någon riktig anledning. Massa småsaker som helt enkelt blir lite mycket.


Jag längtar efter lite tid över. Köpte en tidning för en vecka sedan som jag knappt har hunnit bläddra i. Fast jag ska inte klaga. Igår hade jag faktiskt lite tid över och då blev det efterlängtad svampplockning med bästa farmor. Så nu har vi två kilo svamp i frysen. Gott!


Helgen och Kick Off:en med innebandylaget var hur som helst jättelyckad. Vädret var kanonfint i lördags och vi kunde utan problem leka i trädgården. Många skratt blev det. Och ett och annat blåmärke. Ooooops.


Jag och Isac handlar inför lördagens tacos.  


Imorgon gör snickaren sin sista dag här ute. Visserligen ska han hjälpa oss med ett räcke också, men det blir lite senare. Har ni tur så dyker det nog upp lite bilder i morgon eftermiddag/kväll!


Nej, nu blir det sängen. Kanske hinner jag läsa någon sida i tidningen innan jag somnar.


Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards