mochamanda

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Malin - 23 september 2011 20:00

Så var det  ä n t l i g e n  fredagkväll! Så skönt.


Tentan gick nog bra. Men det var fruktansvärt stressigt. Jag skrev konstant i fem timmar. 28 sidor lämnade jag in. Herregud. Men det var alltså så stressigt så att jag knappt hann gå på toa. Kunde inte sitta still, så kissnödig var jag när jag slutligen joggade till toaletten. Och jag var inte ensam om att springa fram och tillbaka. Verkar som om det var fler som hade ont om tid. Och om någon ur min gamla klass läser detta så suckade jag värre än Q ett par gånger för att försöka få stressen att släppa!


Vanligtvis brukar man kunna sitta och tugga på pennan, ta en godisbit och se sig om när man behöver fundera lite extra. Nu var det nätt och jämnt att jag hann med att ta bort plasten från smörgåsen innan jag högg in på den. Att fundera, hade jag inte tid med. Det var bara att köra på. Men jag tror och hoppas att det har gått bra. Men man vet aldrig.


Så nu sitter jag i soffan med Idol på tv:n och en chokladkaka framför mig. Men sysslolös det är jag inte. Jag ska knåpa ihop och förbereda för lekar med innebandyn i morgon. Har även städat lite här hemma, men mer får det bli imorgon. Plus handling och kanske bakning. För inte helt oväntat så har jag ställt mitt hus till förfogande för tacos efter lekarna. Vem är förvånad? Jag tror ärligt talat att orden hoppar ur munnen av sig självt ibland! Detta är en rakt nedfallande gen från min kära moder.


Men så tycker jag att det är kul att vara värd. Jag tycker det är kul att ordna med lekar och annat. Så enkelt är det! Så det är med glädje jag nu ska planera morgondagen!


Hoppas ni alla får en trevlig helg!



Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards