mochamanda

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Malin - 8 september 2011 23:32

...lyser dessvärre inte över mina skolböcker, men desto mer över uterummet!


Idag har vi varit grymt produktiva! Vi har monterat glaspartierna framtill. Vi har handlat panel, virke och isolering. Vi har således isolerat den del av trädäcket där uterummet står och utöver detta sågat och satt fast de nedre spårprofilerna för de två "glasväggarna" som är kvar. Hmmm, det låter inte lika mycket när jag skriver det, men jag kan lova att vi har slitit.


Flitens lampa, i det här fallet en byggarbetslampa, lyser över mig och uterummet. Att såga i cellplast är en baggis efter att ha dränerat och isolerat huset.  


Det här kanske låter konstigt, men det var faktiskt riktigt kul att få jobba ikväll! Allt som oftast blir det ju som så att det är jag som är inne med Isac och Andreas som jobbar. Nu körde vi sista racet när han lagt sig för kvällen och vi fick hela tre timmar att jobba obehindrat tillsammans. Men klockan närmar sig midnatt och fyra timmars föreläsning väntar i morgon bitti. Hua. Bäst att hoppa i säng för några timmars sömn!


Nattinatti

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards