mochamanda

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Malin - 30 augusti 2011 21:19

Tänker fatta mig kort. Är bara så trött och inser att jag har en del att pyssla med innan jag hoppar i säng. Bygget utanför går bra och nya bilder kommer i morgon kväll. Då pappa hjälper snickaren har Isacs gammelmormor kallats in som barnvakt. I morgon tar hon dessutom med sig mat, till oss. Hur bortskämda kan man bli egentligen??


Och skolan då? Ja ni, det är faktiskt kul att komma igång och räkna lite och försöka lösa problem. Få lite utmaningar. Intellektuellt. Men. Och då menar jag verkligen men. Ett riktigt stort MEN. Jag saknar min klass!!! Vart är ni? Ja, jag vet att det blir bättre och ja, jag har några att umgås med. Jag har till och med snappat upp några namn. Men jag saknar ändå min klass. Gänget. Tur att jag får träffa er på fredag!


Dagens lunch: Fisksoppa med saffran och tomat, underbart surdegsbröd från Café Råtorp. Och när vi ändå besökte caféet så fick en wienerlängd följa med. Fjäska lite för snickare och barnvakt.

 

Nattinatti mina vänner

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards