mochamanda

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Malin - 21 augusti 2011 21:12

Slänger in några bilder från vår helikoptertur i Gäddede. Tyvärr blev det inte så många timmar på fjället som vi hade tänkt på grund av dåligt flygväder, men några fiskar fick vi i alla fall. Och det viktigaste av allt. Min fisk var större än min lillebrors!!


Ivriga fiskare väntar på att få kliva ombord.

 

T V, Min farfars föräldrahem sett från helikoptern.  T H, Lillebror och Andreas sitter redo.


Fyra fiskare kastar sina sista kast innnan det är dags att flyga hem.


Och så även jag.


Jag o T i väntatn på helikoptern.

 

För en inte fullt så inbiten fiskare som jag blev det ganska lagom lång tid på fjället även om andra i sällskapet hade kunnat stå och kasta i säkert tio timmar till!

Av Malin - 21 augusti 2011 20:22

Haft en helmysig kväll med familjen och än är den inte slut. Isac har somnat gott efter bad i stora badkaret. Men jag bävar lite inför natten som kommer. Två timmar höll han oss vakna natten till idag. Mellan halvtre och halvfem. Hoppas innerligt att det inte upprepar sig!


Annars har vi barnsäkrat köket idag. Stökat om i hyllorna och satt spärrar på en del av skåpen. Så sent som i morse hällde han ut matvete på golvet. Att öppna och stänga skåp, lådor, dörrar och grindar kan sysselsätta honom nästan hur länge som helst.





Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards