mochamanda

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Malin - 28 juni 2011 20:55

En underbar eftermiddag och kväll har följt den härliga dagen. Seger i kubb mot lillebror, ett svalkande dopp i älven, god mat hos mamma och pappa och snart ytterligare en omgång jordgubbar. Sämre kan man ha det!


Pyjamaskille vid middagsbordet bredvid min älskling. Poolen i bakgrunden, middagen uppdukad. Som sagt, sämre kan man ha det! 

Av Malin - 28 juni 2011 15:59

Mmmmm, vilket sommarväder. Riktigt härligt! Efter en tidig löptur och sedan lite lunch tog jag och Isac cykeln(!) till Norrstrand där E campade med sitt bandygäng på Gatan där det händer. Isac och jag plaskade lite i poolen och hängde lite där innan vi for iväg på cykeln igen. Mamma fick en enorm abstinens efter jordgubbar och glass och svängde förbi stan och pappa som fick sponsra med jordgubbspengar. Nu är vi hemma och Isac har fått mellanmål och jag ska nu äta jordgubbar och glass och kolla på fotboll!

 

Ja, i morse monterade jag på cykelfästet alldeles själv. Nej, det var inte ett dugg svårt, men när det gäller cyklar så är det Andreas som fixar det mesta så jag är ändå lite stolt över att jag gjorde det på egen hand. Riktig frihet att kunna cykla!


Hoppas att ni andra har en lika härlig dag!  

Kram från oss


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards