mochamanda

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Malin - 8 juni 2011 20:59

Det har varit en givande dag på universitetet och jag har fått lite extra motivation inför hösten. Det ska bli både kul och skönt att påbörja det tredje och sista året på utbildningen. Men som vår programansvariga avslutade dagen med att säga: Någon borde haft som projekt att titta på ventilationen för den lokal vi vistades i...


Värmen har varit och är påtaglig och min förkylning vill inte riktigt släppa taget. En kombination som leder till min nuvarande status. Trött, sliten, ont i huvudet, frusen(!). Vätskebrist!? Hade behövt ut och springa inför Stadsloppet, men får snällt lyssna på kroppen och pröva på metoden vila mig i form... Inte riktigt min stil, men ibland har man inga val. Tänkte i alla fall vara pigg på fredag då den traditionella fredagsturen väntar.

 

Nej, nu skriker kroppen efter horisontellt läge och jag tänker lyda och passa på att titta på tjejer som skriker av helt andra orsaker. Livet på BB på kanal 5.



Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards