mochamanda

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Malin - 1 juni 2011 23:00

Löptur på Skutberget, sedan till mamma och pappa för ett dopp i poolen, grillat och fruktsallad. Det var vår eftermiddag och kväll. Inte så tokigt. Isac somnade gott i spjälsängen i mormor och morfars sovrum och vi lät honom få ligga kvar över natten så han slapp vakna och förflyttas. I utbyte tog vi med oss lurven hem. På så sätt borde mormor och morfars sömn gå plus minus noll. Kanske lite plus till och med då Daisy på äldre dar har blivit lite obeslutssam och hoppar upp och ner från sängen titt som tätt.


Och att hon ligger i sängen är väl litegrann mitt fel. Men vad visste jag? Jag var inte ens tolv år. Klart jag tyckte det var jättemysigt att hon sov hos mig. Och det gör jag faktiskt fortfarande. En värmande kloss. Vi har kamperat tillsammans många nätter i såväl husvagn som smala sängar. Och hon brukar faktiskt ligga rätt så stilla när hon sover hos oss så jag hoppas på det bästa i natt!


Vem kan motstå denna lurv?


Nattinatti  

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards