mochamanda

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Malin - 22 maj 2011 10:10

Väskan är packad, kanin är redo. Nu spanar vi efter mormor.


Isac har haft det jättebra hos mormor och morfar och farit fram över golvet. Jagat Daisy gång på gång, atteckarat gardiner och annat av intresse. Sovit bra har han också gjort. Godingen.


 


Jag och Andreas lyckades tillslut komma iväg på bio. Vi bestämde oss knappa kvarten innan filmen skulle börja. Andreas slängde sig i duschen ,jag slängde in några piroger i mikron och sen bar det av. Tur att det är så mycket reklam innan filmen börjar. Jag hann till och med förklara för A vad filmen skulle handla om. Vi såg Water for Elephants och den var jättebra. Trodde den skulle vara romantisk och det var den helt klart, men den var även väldigt spännande och gripande. Satt som på nålar hela filmen och de två timmarna bara sprang ivög. Även Andreas tyckte om den.  


Nu sitter jag i köksfönstret med datorn i knäet och väntar på att Isac som sover i sin vagn precis utanför ska vakna så att jag får träffa honom!


Ha en bra söndag!


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards