mochamanda

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Malin - 25 april 2011 21:50

I går hade vi besök av bästaste E! Så underbart. Mötet i Göteborg förra helgen blev inställt, men vi hade turen att få träffa henne redan en vecka senare. Det tyckte vi var roligt!


 


Idag har vi haft en helt fantasisk dag ute på Mariebergsskogen. Vi började med en lättare lunch på Naturum och såg en älg inte så långt bort. Sedan ringde vi in E o P som bor nästintill ett stenkast bort och fick träffa deras söta lilla dotter. Endast 18 dagar gammal. Myyyys. Vi fikade, pratade och bara njöt. Livskvalité så det sjunger om det. Är det sånt här man gör när man inte renoverar undrade min goa A. Jaa, typ.


         


Dagen avslutades sedan med en joggingtur. Välbehövligt efter påsken kan jag lova. Fetaostfyllda lammfärsjärpar, grönsaksragu och potatisklyftor lagades till middag och jag fick återigen utmana mig själv. Jag är uppväxt med att inte tycka om lamm. Kan inte ens minnas när jag åt lamm senast. Så det var med viss tvekan som jag stoppade gaffeln i munnen. Återigen blev jag överbevisad. Det var faktiskt inte så tokigt. Lite läskigt. Men faktiskt ganska gott. Tror jag.


Nej, nu ska jag rita planritning och situationsplan för uteplatsen. Dags att ansöka om bygglov!


Tack och hej.

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards