mochamanda

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Malin - 4 april 2011 22:04

Har precis sett Trinny och Susannah stylar om Sverige. Denna gången i Karlstad. Av någon märklig anledning kallade dem vår solstad för leggingtown. Haha, jag är inte förvånad. Och jag är defintivt en bidragande orsak. Leggings är mitt absoluta favoritplagg! Så skönt och går till så gott som allt. :)


Bara ett av alla tillfällen som jag burit leggings...


Nu skulle det vara bra skönt att stupa i säng så det är precis vad jag tänker göra. Kanske läsa några sidor i en bok först.

Natti natti

Av Malin - 4 april 2011 09:47

Nej, jag menar inte spritflaskan. Men däremot tvättkorgarna! Så roligt har jag tänkt ha det idag. :) Då Sälen närmar sig med stormsteg är det snart dags att packa och då är det inte helt fel med rena kläder!


Isac sover och jag har hur mycket som helst jag vill hinna med under den tiden. Blogga, skriva packlista, tvätta, skissa och fundera på trädäcket, fundera på möblering i nya rummet med mera, med mera. Listan kan göras lång!


Så därför tänker jag fatta mig kort idag och avsluta med några bilder från det "Nya rummet".




Bäddsoffan Beddinge från IKEA med knallröd klädsel för att liva upp lite. Barnmöblerna inhandlade jag i höstas när Spöket Laban hade utförsäljning och nu fick jag äntligen skruva ihop dem. Dröjer väl ett tag innan Isac kan sitta och leka där, men vi får ha det som ögongodis så länge! :) Fårskinnspälsen Ludde är lånad från vårt sovrum i väntan på en permanent matta. Klinkerplattan heter Quarzo och är köpt på Karlstad kakel


Over and out

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards