mochamanda

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Malin - 30 mars 2011 21:07

Vilken dag. Först besök på universitet med en glass i solen som pricken över i:et. Hade kunnat sitta där mot solväggen hela dagen. Så varmt och härligt och trevligt sällskap! Men till slut var jag tvungen att hasta hem för att hinna slänga i mig lite mat innan det var dags att åka till stallet. Jepp, till stallet. Följde med min kompis E och fick äntligen komma upp på hästryggen igen. Kände mig lite klumpigare än vanligt och fogarna som jag har haft känningar i sista veckan var väl kanske inte överlyckliga. Men just nu orkar jag inte bry mig. Det var så härligt. Inte bara ridningen. Allt runt om kring också. Mocka, borsta, fixa foder med mera. Det var härligt att vara i stallet igen helt enkelt!


 

 

 

Som en tioåring stod jag förväntansfullt och spanade ut genom dörren till E äntligen dök upp. Nästan så att jag stod och studsade.


Men den braiga dagen tog inte slut efter stallet. När jag kom hem fick jag det efterlängtade beskedet att golvläggaren kommer. Imorgon! Det innebär förhoppningsvis att det är fogat och klart innan helgen! Jihaaaa! Wonderful!


Nej, nu ska jag kryp ner under en filt med en kopp te. Är sådär härligt småfrusen som man blir efter att ha varit utomhus några timmar.


Isac sussar sött i sin egen säng i sitt eget rum. Alla tre sov jättebra natten till idag. Underbart. Riktigt underbart.


En underbar dag helt enkelt!


Kraaam

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards