mochamanda

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Malin - 25 februari 2011 21:49

Klockan är inte ens tio, men mina ögonlock är såå tunga. Klockan 5 i morse tyckte vår lille kille att det var morgon. Hmmm. Han har dessutom de sista nätterna vaknat 00.15 och velat krypa över i vår säng. Snutta lite på mamma och somna om. Lägger jag tillbaka honom i sin säng så vaknar han och somnar inte om förrän han får ligga bredvid mig igen eller möjligtvis får en flaska ersättning att snutta på i sin egen säng. Men den rådande sömnbristen kan vi inte enbart klandra en kramig och morgonpigg Isac för. Om vi bara kom i säng före 00.00 någon kväll så skulle det kanske hjälpa!?


Och inte lär det bli bättre ikväll, för vi planerar attt titta på en film som börjar alldeles strax! :)


Annars har vi haft en kanondag. Babysim i Deje var en riktig hit och han tyckte det var riktigt roligt att plaska idag! Vi har även haft Isacs kusin N på besök här hemma och försökt baka cakepops. Vi misslyckades rent utseendemässigt sett, men smakmässigt!? MUMS. Vi mixade kakorna "Karins chokladglädje" från Göteborgs kex med nutella, formade små bollar som vi doppade i mörk choklad och sedan pyntade med strössel. Dock blev de för lösa (läs för mycket nutella...) så att sätta dem snyggt på pinnar så att det blir "Kakklubbor" gick sådär! Jag får göra ett nytt försök en annan dag!


Trevlig helg allesammans

Av Malin - 25 februari 2011 10:23

5. En gammal bild av mig själv.

 

Då var det dags för en bild på mig igen och den här gången en gammal sådan. Behöver inte säga så mycket mer! :)


  

Har mina favoritkläder på mig och har favorithuset i bakgrunden.


Trevlig helg allesammans!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards