mochamanda

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Malin - 21 februari 2011 21:27

Nu har Isac somnat och jag ska snart ta itu med disk och annat som väntar. Bland annat disk efter Isac och gröten. Ja, inte vet jag hur mycket gröt som faktiskt försvinner ner i magen, men lite, lite är det nog i alla fall. Dock är haklappen både intressantare och godare(?) än gröten, så det brukar sluta med att den åker av för att få Isac lite mer intresserad av gröten.


Men vi stressar inte, det får ta den tid det tar och vissa kvällar när han är för trött så struntar vi helt i det. Tänkte vänta med att gå vidare med potatis och palsternacka tills han har fattat grejen med gröt och att äta med sked.


Idag tog vi hur som helst en promenad fram och tillbaka till stan för att lämpa av en matlåda till pappa A. Om någon såg mig och tyckte att jag hade en bra speed så beror det enbart på att jag diggade till barnlåtar... Spotify krånglade och jag kunde inte byta spellista utan fick välja den befintliga, vilket inte helt oväntat var en med barnlåtar. Man får upp bra fart med hjälp av Sjörövarfabbe, Rövarnas visa och Rockspindeln! :)


Nu ska jag göra det jag egentligen borde göra och sedan hoppa i säng. Är gött mör efter långpromenad och bandyträning.


Nattinatti mina vänner

Allmänt · Isac · Jag
Av Malin - 21 februari 2011 10:20

1. Någon du umgås väldigt mycket med.

 

Så lyder rubriken för dagens bild. Det är kanske inte helt oväntat vem som dyker upp här nedanför.


  

Den här underbara killen och jag spenderar mycket tid tillsammans!

Mamma älskar Dig!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards