mochamanda

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Malin - 1 februari 2011 21:52

Idag, mina vänner, har jag handlat på Willy´s. Det hör inte till vanligheterna då jag är en inbiten Ica-handlare. Det var lite läskigt och jag hittade inte alls och utbudet var inte det samma. Det var kanske inte mindre, men inte samma. Och kö och strul i kassan var det också. Tillfälligheter kanske, men ändå. Men vad gör man inte för att få köpa tre blöjpaket till priset av två! :) Nu har Isac blöjor ett bra tag framöver i alla fall.


Fick äntligen tag på denna tidningen också!  

Lite sent med en gravidtidning nu kanske, men den innehåller faktiskt en mycket fin bild! ;)


Jag har en kompis som läser journalistik i Göteborg och en kompis till henne var på jakt efter nyblivna föräldrar. Så jag blev uppringd för ett par månader sen och fick svara på lite frågor om hur vi kom fram till namnet Isac. Och reslutatet ser ni här ovan.

Av Malin - 1 februari 2011 13:33

Man skulle ju nästan kunna tro att vi har haft fullt upp med att förbereda för golvvärme under helgen då jag inte har bloggat nåt, men vi hann tyvärr aldrig inte få någon beskrivning. Suck. Hoppas den dyker upp i dagarna här nu.


Men vi har roat oss så bäst vi kunnat under helgen ändå. Bandymatch i lördags som slutade med en välbehövlig seger för oss mot Tranås. Gött. I söndags gav jag mig ut i skidspåren med systeryster och mamma. Första gången i år som jag kommer ut här på hemmaplan och inte var vi ensamna. Va många det är som är ute och åker! Kul! Därefter bar det av på babysim i Deje där Isac fick dyka med Andreas. Gick hur bra som helst och Isac trivs som fisken i vattnet! Kvällen avslutades med middag hos mamma och pappa och ännu ett avsnitt av Solsidan.


Nu har vi varit iväg på mamma-barn-gympa, ätit lunch och promenerat med vovvsan. Isac sover i vagnen och jag och Daisan myser i soffan. Nu när jag har lite egentid ska jag försöka hålla på och fixa med tre grejer samtidigt. Skicka iväg fotofiler för framkallning, googla runt på lite tårtor, dekorationer, tillbehör med mera för dopet, samt planera dopet lite grann och hur allting ska hinnas med. Ja, som ni förstår kan jag inte göra allting samtidigt, men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag ska prioritera just nu! Bäst jag skyndar mig innan han vaknar i alla fall!

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards