mochamanda

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Malin - 5 januari 2011 22:57

En intensiv dag är till ända. Storhandling på Ica Maxi stod på schemat och innan det passade jag och Isac på att handla en pyjamas och och en body med tillhörande byxa och mössa. Vi fyllde kundvagnen rejät inne på Maxi som ni ser!

Kylskåpet som tidigare ekade tomt är nu proppfullt. Men det lär gå åt lite extra under helgen då vi får besök av Andreas ena bror med familj.


Väl hemma var det bara att mata hungrig Isac, packa upp matkassar, hänga tvätt, starta ny tvätt och till sist försöka få i mig själv lite mat! När Andreas kom hem var det dags för en välbehövlig städning och morfar kom hit och underhöll Isac och när Isac hade somnat gick han ut och skottade vår uppfart. Tack morfar!  

 

Isac prövar sina joggingskor som han fick av morfar i julklapp.

  

Isacs nya outfit. "Daddy´s No 1"


Nu ska jag hoppa i säng och hoppas på några timmars riktigt god sömn. Klockan står på 05.20 Bortamatch mot Sandviken väntar och med som hejarklack följer Isac och morfar! Mina bandygrejer är packade, grejer till Isac är packade, mat är ordnad. Jag tror faktiskt jag är förberedd och redo för morgondagen. Ska bli kul att få kliva in i Göranssons Arena! Särskilt med tanke på vädret som väntar. Skönt för min medföljande hejarklack också att få sitta i en uppvärmd hall! Om allt går som det ska så blir det fyra bandypass för min del den här veckan. Två träningar och två matcher. Inte så pjåkigt.


Nattinatti mina vänner

Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards