mochamanda

Alla inlägg under december 2009

Av Malin - 1 december 2009 22:48

Äntligen, äntligen har kylan kommit! Känns som man flyger fram över isen! Vinst borta mot Härnösand i söndags med 3-0. Riktigt, riktigt skönt! :)


1:a december idag och detta firas med en ny julstjärna i fönstret och lite andra nya mysbelysningar inhandlade från Boulevard. Och i bandyomklädningsrummet strömmar julmusiken ut genom högtalarna. Är det december så är det! Fast lite orolig är jag för att denna underbara månad snart ska vara förbi! Det är så mycket som kommer att hända så veckorna kommer gå jättesnabbt.


På fredag åker jag iväg på landslagsläger. Ska bli hur roligt som helst. Förbundskapten ringde för en vecka sedan och berättade att jag var uttagen i utvecklingslandslaget. Vi kommer att möta F19-landslaget och A-landslaget och ha lite träningar och en hel del teori. Att senare bli uttagen till VM-truppen känns rätt så avlägset, men det är riktigt inspirerande och motiverande att i alla fall få komma med på det här lägret! Det är första gången, så lite nervös kommer jag nog vara! Men oj så skoj det ska bli!!! http://www.svenskbandy.se/t2c.aspx?p=1400590&x=1&a=1182206


Innan december är slut så ska min och mormors födelsedag hinna firas, tenta ska skrivas, julmys med syskonen ska hinnas med, två år för mig och Andreas ska firas, en resa till Portugal över jul blir det och så vill jag gärna hinna gå på En Julsaga av Charles Dickens!


Trots det eviga mörkret så är december den bästa av alla månader!

Kram på er


Presentation


Namn: Malin
Ålder: 29 år
Familj: Förlovad med Andreas, mamma till Isac född okt 2010, Lovis född okt 2012 och Molly född juli 2014.
Bor: I en villa i Karlstad.
Arbetar som: VVS-konstruktör på WSP.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards